Shop Mobile More Submit  Join Login
Cooties by Skellagirl Cooties by Skellagirl
Hnnng I am so excited for this movie!!!

I SHIP IT LIKE FEDEX, FRIENDS


It's great because she has the same name as my old oc

Tablet/PS

Gru and Lucy belong to Illumination/Universal
Add a Comment:
 
:iconprayergirl1:
PrayerGirl1 Featured By Owner Feb 13, 2014
:D
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Feb 27, 2014  Student Digital Artist
:aww:
Reply
:iconprayergirl1:
PrayerGirl1 Featured By Owner Mar 8, 2014
:D
Reply
:iconmexican-jo-cool:
mexican-jo-cool Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
GRU AND LUCY FOEVAH!!!!! 
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jan 6, 2014  Student Digital Artist
HECK YEAH
Reply
:iconmexican-jo-cool:
mexican-jo-cool Featured By Owner Jan 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Cutest couple since Shaggy and Crystal
Reply
:iconmavist:
MavisT Featured By Owner Sep 9, 2013  Hobbyist Artist
VERY SWEET!!! Yay herbert83plz  So happy 
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Sep 14, 2013  Student Digital Artist
UvU!!!
Reply
:iconmavist:
MavisT Featured By Owner Sep 14, 2013  Hobbyist Artist
herbert83plz 
Reply
:icongipestel:
GIPeStEl Featured By Owner Sep 1, 2013
so sweeeeet! ^^ :icondurrhurrplz:
Where do I put my hands :D 
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Sep 1, 2013  Student Digital Artist
NOT on her boobs, that's for sure!
Reply
:icongipestel:
GIPeStEl Featured By Owner Sep 12, 2013
Yep, Gru's a good boy :iconimhappyplz:
Reply
:icondapplefire123:
Dapplefire123 Featured By Owner Aug 9, 2013  Hobbyist Artist
I imagine those mean kids from school seeing them and being like EW LUCY'S GOT GRUTIES!!! and then she'd kick them in the face and be like "whatever"
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Aug 10, 2013  Student Digital Artist
"I'm proud of my Gruties!!"
Reply
:icondapplefire123:
Dapplefire123 Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Artist
oh yes
Reply
:iconzeke-01:
Zeke-01 Featured By Owner Aug 5, 2013
I just watched it, myself!~     I'm totally going on a Despicable fanart binge!!      (I'm also going to do some fanart, myself.  >:3   )
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Aug 7, 2013  Student Digital Artist
Fantastico!!!
Reply
:iconzeke-01:
Zeke-01 Featured By Owner Aug 7, 2013
>:3    Muy Bien~  
Reply
:iconbrenda-ponyfan:
Brenda-Ponyfan Featured By Owner Jul 28, 2013
Gru is embarassed and this make the drawings nice:squee: 
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 28, 2013  Student Digital Artist
Haha, I DO like embarrassed Gru :lol:
Reply
:iconmaiyarox:
maiyarox Featured By Owner Jul 19, 2013  Student Writer
<3 <3
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 20, 2013  Student Digital Artist
:iconifeelfluffyplz:
Reply
:icondragonfly1608:
dragonfly1608 Featured By Owner Jul 9, 2013
More like: "Gruties"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahahaohgodwhy *Sob*
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 10, 2013  Student Digital Artist
LOL! Ahhh poor baby Gru, he had such an unfortunate childhood
Reply
:icondragonfly1608:
dragonfly1608 Featured By Owner Jul 12, 2013
I KNOOOOOOOOOOOW TT^TT
Reply
:iconwolfiegal111:
Wolfiegal111 Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
O.o I just got an new OTP
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 7, 2013  Student Digital Artist
Let it happen!
Reply
:iconwolfiegal111:
Wolfiegal111 Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i am
Reply
:iconxhydralisk:
Xhydralisk Featured By Owner Jul 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I ship these two so hard. WHAT IS WRONG WITH ME???
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 6, 2013  Student Digital Artist
It's natural friend. Natural and not to be feared.
Reply
:icondinogaby:
Dinogaby Featured By Owner Jul 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lmao! "I ship it like Fedex" me like, it's an hilarious quote.

And rawr, I so love Gru's "Unff, what do i do know?" face! They are indeed a cute couple and they fill my heart with love! :la: :love: heart:
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 6, 2013  Student Digital Artist
Hahaha, they're a good ship QvQ
Reply
:iconblackcoffin7734:
blackcoffin7734 Featured By Owner Jul 4, 2013  Student Traditional Artist
lol dont you mean grutties xD that part made me sad a little :(
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 5, 2013  Student Digital Artist
Haha, gruties. So bad. Poor Gru! At least he's got his lil family now!
Reply
:iconblackcoffin7734:
blackcoffin7734 Featured By Owner Jul 5, 2013  Student Traditional Artist
yah ^ -^
Reply
:iconmikuhatsune012:
MikuHatsune012 Featured By Owner Jul 1, 2013
Lol
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Jun 30, 2013  Student General Artist
I like to go UPS but hey-shipping is shipping :la la la la: :la la la la:

Love IT~!!!
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 1, 2013  Student Digital Artist
SHIPPIN IT LIKE UPS, WOO WOO WOO WOO
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Jul 1, 2013  Student General Artist
Ikr, can't wait for movie.
I've been on Youtube all h lookng for more trailers that reveal spoilers because I'm so excited!!!
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 2, 2013  Student Digital Artist
I totally DON'T want to spoil myself! :c But I have, anyway.
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Jul 4, 2013  Student General Artist
No worries, I do it too. My sis is going see it today with her bf!>:C SO JEALOUS!!!

Das okay tho, scuz I'm goin see Lone Ranger with smexy Johnny DeppXD
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 4, 2013  Student Digital Artist
It's SUPER CUTE! Hope you get to see it soon, hahah
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Jul 4, 2013  Student General Artist
Me too. I really wanna know what happens sooo bad!!!XD
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jul 5, 2013  Student Digital Artist
You'll get to know soon, I hope!!
Reply
(1 Reply)
:iconverodraws900:
verodraws900 Featured By Owner Jun 24, 2013  Student Traditional Artist
They should kiss in the movieeeeeee .3. This is coolio
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jun 30, 2013  Student Digital Artist
THEY BETTER or else I am going to send a strongly worded letter to Illumination
Reply
:iconverodraws900:
verodraws900 Featured By Owner Jul 1, 2013  Student Traditional Artist
Haha :3 *snap snap*
Reply
:iconthetalkingtrampoline:
thetalkingtrampoline Featured By Owner Jun 30, 2013  Student Traditional Artist
Ohohooo, believe me... I've seen it and there WILL be kissed :eyes:
Reply
:iconskellagirl:
Skellagirl Featured By Owner Jun 30, 2013  Student Digital Artist
omg why would you just up and tell me what happens in a movie that hasn't come out yet Q_Q
Reply
:iconthetalkingtrampoline:
thetalkingtrampoline Featured By Owner Jun 30, 2013  Student Traditional Artist
Because I am EEEVIILLL :evillaugh:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 18, 2013
Image Size
273 KB
Resolution
500×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,894
Favourites
403 (who?)
Comments
62
Downloads
15
×